Monday 29 September 2014

Set Berpantang Jamu atau Supplement?


Nak ambil jamu atau ubat moden untuk berpantang? Biasanya jamu dikaitkan dengan cepat baiki peranakan, kembalikan bentuk badan seperti anak dara. Juga dikaitkan dengan beri kesan 'panas', yang selalunya menyebabkan bayi cirit birit, atau dikhuatiri bayi jadi demam kuning. Sebab risaukan dua perkara inilah ramai yang dah bertukar kepada ubat moden untuk berpantang.

TAPI..
siapa kata anda kena memilih antara dua tu?
siapa kata anda tak boleh ambil dua-dua?


Bawah ni testimoni dari kawan saya. Dia ambil dua dua.  Apa yang penting bagi saya bergantung kepada jenama pilihan kita.  Yang utama bagi saya ialah pilih bjenama yang boleh dipercayai. Iyalah, macam kita nak pilih kedai makan. Selain nak cari kedai yang makanannya sedap, mesti kita nak cari kedai yang persekitarannya bersih, tukang masaknya pun berpakaian kemas dan bersih. Macam tu juga jamu. Meskipun ramuannya tradusional, proses pembuatannya mesti mementingkan aspek kebersihan yang pembuatan yang diiktiraf demi menjamin keselamatan penggunanya nanti.
. 

Kawan saya ni tidak menafikan keberkesanan jamu dan juga berusaha memberi nutrient penting yang secukupnya untuk badan cepat pulih seperti sediakala dengan pengambilan supplement Shaklee. Satu pilihan yang bijak!  Antara kesan positif yang dirasa dengan pengambilan supplemen ialah badan rasa bertenaga dan luka cepat baik. Alhamdulillah.

Setiap bahan semulajadi yang digunakan dalam membuat supplement Shaklee telah diuji di makmal tak kurang dari 350 kali. Proses piawaian yang ketat ini menjamin keselamatan supplementnya serta memberi kesan yang baik kepada pengguna. Sebab tu makin ramai yang mengambil supplement Shaklee semasa berpantang.  Menarik lagi, supplement ni sesuai di makan sepanjang masa sebab fungsinya adalah untuk membekalkan nutrient yang dipelukan badan setiap masa - bukan sesuai dimakan semasa berpantang saja. Maka tak lah rugi kalau tak sempat habis makan masa berpantang!

Antara pilihan supplement untuk berpantang dengan Shaklee. PM saya untuk khidmat nasihat terbaik anda.
Rakan Nutrisi Anda,
- Faza -
sms/whatsapp: 012 335 3549

No comments:

Post a Comment