Tuesday 26 August 2014

Homemade Natural Masker

A DIY Project With Kids

Cuba bayangkan apa akan jadi sekiranya Vivix dan ESP digabungkan? Tadaaaa!!!! Masker Muka yang hebat yang rasanya sedap di mulut dan sedap di muka. Diperbuat daripada bahan semulajadi yang dijamin selamat!  Kalau susah nak bayangkan hasilnya, sila rujuk model di bawa.

WELCOME TO MIMI & IMAN'S SPA!!!
  
 Abaikan potongan timun yang tebal macam nak makan cicah dengan budu itu. Model turun dapur dan potong sendiri.

Bahan Semulajadi

Kedua-dua bahan masker ini adalah hasil alam semulajadi dan selamat.  Tonik anti penuaan sel, Vivix merupakan supplement premium Shaklee. Vivix adalah supplement dalam bentuk cecair berwarna merah pekat, rasanya masam-masam manis hasil gabungan bahan-bahan semulajadi. Vivix ni kaya dengan resveratrol dan kajian membuktikan reveraterol ni berkesan melambatkan penuaan sel. Sebab tu, orang-orang yang mengidap penyakit yang berkaitan dengan penuaan sel seperti sakit jantung, diabetes akan rasa lebih sihat lepas amalkan Vivix

ESP atau Energizing Soy Protein pulak adalah produk Shaklee yang paling top, kegemaran semua orang.
Ianya sumber protein dalam bentuk serbuk yang dihasilkan daripada soya asli dan bukan GMO.  Apa bahaya produk GMO? Boleh baca di sini.  


Vivix diperbuat daripada bahan semulajadi yang terbaik

Khasiat Masker Soya

Hasil google menunjukkan pakai masker soya selama 15 minit je akan dapat khasiat-khasiat berikut : mencerahkan tona kulit, kurangkan garis halus dan tingkatkan kolagen. Dikatakan juga soya ni buat muka kita lembabkan dan lembut. Tu dia, tu baru pakai kat muka. Cuba kalau makan? Sebab tu ramai yang tak boleh putus stok ESP, sebab nak awet muda ya?! Banyak lagi khasiat soya di sini

Kak Ton rasa kak Ton cantik

Resipi Masker ESP dan Vivix

Ok, now resipinya. 1 sudu makan ESP dan 1/2 sudu teh vivix.  Nak tips penjimatan tak? Dek sayang nak bazirkan Vivix, saya ambil Vivix yang melekat dekat penutup botol. So sambil2 cuci bersihkan penutup botol, terus buat masker lah. Sebenarnya ini lah rahsia kenapa tiba-tiba kami bermasker.Penjimatan yang hebat dan bijak di situ..hoho. Mix air Vivix tu dengan ESP. Tak perlu banyak sangat air tu. Buat adunan yang sederhana pekat supaya boleh melekat di muka dan senang nak oles. Seriously, 1 sudu ESP tu banyak ya. Jangan membazir.

Gabungan 2 produk hebat menghasilkan masker yang Ultra Hebat =)

Aunty2 dan kakak2 sila lah cuba. Iman dan cuba, rasanya best! Kalau terkena mulut boleh jilat terus.
Saya cadangkan, di samping makan ESP dan Vivix, buatlah masker ni sekurang-kurangnya sekali seminggu untuk hasil yang memuaskan. Sihat dalam, sihat luaran. InsyaAllah. Kami suka! Sebab lepas pakai muka rasa halus-mulus-rasa segar dan tegang dah tak tahu nak explain macam mana - sila cuba sendiri. =)

Bestkan supplement Shaklee ni.  Makan boleh, pakai pun boleh tanpa was-was. Sebab ianya memang selamat, semulajadi dan berkesan! Dijamin oleh Shaklee. Nak try? Boleh PM saya untuk order. Tawaran hebat menanti anda.


Love,
Faza

Shaklee Indepent Distributor
Delivery Gombak-KLCC-Selayang

1 comment: