Harga Produk Shaklee

Pages

Monday 1 December 2014

Kesan Penuaan Sel


Vivix membantu melambatkan mekanisme penuaan sel dengan memberi perlindungan daripada 4 impak penuaan sel. Apa dia impak penuaan sel tu? Kenapa 4 je yang Vivix kawal, bukan 5 atau 10? The more the better, kan?

Impak penuaan sel merujuk kepada cara-cara sel menjadi tua. Dan cara-cara penuaan sel hanyalah ada 4! Maka, kalau boleh saya 'redefine' semula cerita tentang Vivix ayatlah ialah : Vivix memberi perlindungan daripada SEMUA impak penuaan sel. Hebatkan? Bukan 1 atau 2. Tapi SEMUA!!!

Ok, seterusnya, "Why we should be bothered by cell aging?". Kenapa sibuk sangat nak elak sel dari jadi tua? 

Sel adalah unit yang penting yang menentukan fungsi badan yang betul. Sel yang rosak tidak akan dapat berfungsi dengan betul. Sifat sel pula ianya akan 'duplicate'. Sel yang sihat akan duplicate sel yang sihat. Sel yang tidak sihat akan duplicate sel yang tidak sihat. Impak penghasilan sejumlah besar sel yang tidak sihat adalah penyakit! 

Biasa dengar tak penyakit-penyakit berikut ???
Diabetes aka kencing manis
Kanser
Penyakit Jantung
Alzheimer
Ini merupakan penyakit-penyakit yang berkaitan dengan penuaan sel.

Ok, cukup setakat ini. Nanti saya akan huraikan bagaimana Vivix membantu dalam mengelak penuaan sel. Penutup entry, saya hadiakan informasi hebat berkenaan Vivix.

Pilihan di tangan anda. Buat pilihan yang bijak supaya tak menyesal di kemudian hari. Juga, masih tidak terlambat untuk menghadiahkan kesihatan dan kehidupan yang lebih baik kepada mak ayah. 

Nak tau lebih lanjut, boleh pm saya di facebook/faza ncy atau whatsapp 012 335 3549.

No comments:

Post a Comment